Elektronarzędzia ze sklepów online

Internetowe zakupy cieszą się coraz większą popularnością i nic dziwnego, bo są wygodne i bez wychodzenia z domu można praktycznie kupić wszystko, nawet żywność. Warto jednak wcześniej dokładnie sprawdzić i regulamin sklepu internetowego i opis samego produktu, zwłaszcza jeśli kupuje się elektronarzędzia, bo często młotowiertarka, szlifierka czy prostownik mają o wiele niższe parametry techniczne, niż oferował sprzedawca.

W sytuacji, gdy okaże się, że zakup jest nietrafiony bądź nie spełnia oczekiwań, zawsze można odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania konkretnej przyczyny. Należy jednak pamiętać, iż jest na to tylko czternaście dni. Można również wymienić towar na inny, po wcześniejszej konsultacji ze sprzedającym, bo czasem może okazać się, że wkrętarko-wiertarka konkretnej firmy akurat nie jest dostępna w magazynie. Niestety w przypadku zwrotu, jak i wymiany towaru za przesyłkę płaci kupujący, a zamawiając elektronarzędzia, które mogą sporo ważyć, jej koszt może nie być mały. Nieco inaczej wygląda sytuacja, gdy otrzyma się wadliwy towar. W takiej sytuacji należy bezzwłocznie zgłosić reklamację i odesłać towar. Jest to jedyna opcja, w której to sprzedający pokrywa wszystkie koszty. Oczywiście należy dołączyć protokół reklamacji z opisem usterki. W ciągu czternastu dni sprzedający musi zwrócić pieniądze wraz z kosztami przesyłki bądź ma obowiązek wymienić towar na nowy. Co ważne zakupy internetowe są całkowicie bezpieczne, a zamówienie zawsze dostarczane jest pod wskazany adres.